E-Logistics

Via E-Logistics kunt u op ieder moment uw logistiek via het web regelen. Zo kunt u verzendopdrachten aanmaken en versturen, of voorraadniveaus en -bewegingen raadplegen van uw goederen die staan opgeslagen in een Fritom warehouse. We zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw klantenportaal. Dit nieuwe portaal bevat op dit moment alleen nog informatie omtrent warehouse-gerelateerde gegevens.

Inloggen als demo klant om een beeld te krijgen van de online diensten?

Benader het portaal via het "sleuteltje" Login (rechtsboven in uw scherm) of via de link: klant.fritom.nl
Log in met gebruiker "DemoOldenburger" en wachtwoord "demo".

Inloggen als klant om warehouse-gerelateerde informatie van uw goederen te zien?

Benader het portaal via het "sleuteltje" Login (rechtsboven in uw scherm) of via de link: klant.fritom.nl
Gebruik uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord, welke u ontvangen heeft van Oldenburger|Fritom.

Geen inlogaccount?

Raadpleeg uw logistiek adviseur voor meer informatie over het klantenportaal of voor het verkrijgen van inloggegevens.


We bevinden ons nu in een overgangsperiode voor wat betreft het aanbieden van informatie rondom onze logistieke dienstverlening. Tijdens deze overgangsperiode zijn de oude applicaties uiteraard nog in gebruik.  Deze kunt u benaderen via de onderstaande links. Ook de inloggegevens voor deze applicaties zijn niet veranderd.

Klik hier om verder te gaan naar de E-Service.

Klik hier om verder te gaan naar Track & Trace.

Klik hier om verder te gaan naar de Project Dashboard.



Let op: We maken u erop attent dat in de loop van dit jaar de functionaliteiten van het nieuwe klantenportaal snel zullen worden uitgebreid. Daarmee komen op termijn ook de oude online applicaties te vervallen. Uiteraard wordt u hierover tijdig geïnformeerd.