Vacature Logistic Support Medewerker

Voel je je als een vis in het water als Single Point Of Contact (SPOC)? Beschouw je het als een geweldige uitdaging om klantrelaties van A tot Z te ontzorgen? Dan weten we zeker dat de functie van Logistic Support Medewerker bij Oldenburger|Fritom helemaal bij jou past.

Over deze functie

Als Logistic Support Medewerker heb je dagelijks contact met onze klantrelaties. Je bent het eerste en voornaamste aanspreekpunt. Dit betekent dat je communicatief vaardig bent en goed ‘tussen de regels door kunt lezen’. Je begrijpt als geen ander wat voor onze klantrelaties belangrijk is en hoe je dit moet vertalen naar de dagelijkse praktijk en dienstverleningen van Oldenburger|Fritom.

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het registreren van goederen in ons WMS (Warehouse Management Systeem). Dit kan ook het ERP-systeem van onze klantrelaties zijn. Je hebt dus kennis van ERP-systemen en ICT-gerelateerde zaken. Daarnaast behoort orderverwerking tot jouw voornaamste taken en ben je bevoegd om ons warehouse instructies te geven. Denk hierbij onder meer aan laad- en losgegevens en specifieke klantvereisten.

Signaleer je zelf een afwijking of word je hierop geattendeerd door één van onze klantrelaties? Dan zorg je voor tijdige en juiste informatieverstrekking aan onze Logistics Manager. Je maakt een 8D-rapport op en je werkt de relevante KPI’s bij. Overall ben je flexibel inzetbaar en werk je graag samen om een optimaal en efficiënt verloop van de orderstroom te realiseren.

Jouw profiel

-minimaal een afgeronde mbo-opleiding

-accuraat, communicatief vaardig, flexibele werkhouding

-uitstekende beheersing van Microsoft Office programma’s

-administratief sterk

-proactieve houding, tijdige informatieverstrekking aan de Logistics Manager

-kennis en ervaring met ERP-systemen en ICT (bij voorkeur logistiek gerelateerd)

-kennis van de Engelse taal in woord en geschrift, de Duitse taal is een pre

-kennis en ervaring met de Lean Six Sigma methode is een pre

Ons aanbod

Oldenburger|Fritom staat bekend als aantrekkelijk werkgever. We bieden je een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarbij is investeren in menselijk kapitaal een kernwaarde binnen de Oldenburger|Fritom strategie. Dit betekent dat we al onze medewerkers de mogelijkheid bieden om een training of opleiding te volgen naast hun baan.

De Logistic Support Medewerker rapporteert aan de Logistics Manager van Oldenburger|Fritom. De standplaats van de functie is onze hoofdvestiging in Veendam.

Logistic Support afdeling van Oldenburger|Fritom in Veendam, Business Unit Warehousing en VAS.

Solliciteren

Durf je de uitdaging aan en herken je jezelf in het functieprofiel? Mail dan je cv en sollicitatiebrief vóór 28 juni aanstaande naar Erik Mekkes, Logistics Manager bij Oldenburger|Fritom; erik.mekkes@oldenburgerfritom.nl

 

Meer weten over de functie van Logistic Support Medewerker?

Erik Mekkes

Erik Mekkes
Logistics Manager

Oldenburger|Fritom

Veendam | Emmen | Schiphol | Tatabánya (HU) | Bergamo (IT)

Certificeringen Oldenburger|Fritom

Internationaal logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom is IATA lid.
De distributiecentra van Oldenburger|Fritom in Veendam zijn gecertificeerd volgens BREEAM Outstanding en BREEAM Excellent.
Oldenburger|Fritom has the AEO-C status for customs simplification and the AEO-S status for security and safety.
Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000 en ISO 45001.
Mvo Prestatieladder Niveau 4 Oldenburger Fritom (1)
Oldenburger|Fritom is gecertificeerd volgens het Keurmerk Transport en Logistiek voor wegtransport door heel Europa.
Gmpplus Fsa Logo
Gdp Api Registered Oldenburger Fritom
Logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens de Lean and Green Star.
Oldenburger|Fritom in Veendam beschikt over ISO 22000 certificering en het FSSC 22000 certificaat.