E-fulfilment

E-fulfilment 2.0 voor uw B2B of B2C webshop

Uw e-fulfilment proces ligt bij Oldenburger|Fritom in deskundige handen. Met uw logistieke vraag als uitgangspunt richten wij een dedicated webshopoperatie voor u in. Deze wordt gekenmerkt door onze hoge standaardnormen en geavanceerde IT-infrastructuur. Zo bieden wij u de beste logistieke oplossing op maat voor uw B2B of B2C webshop.

Onze invulling van uw e-fulfilment proces

E-commerce fulfilment begint bij het inbound proces van uw producten. Deze nemen wij in ontvangst en registreren wij meteen in ons Warehouse Management Systeem (WMS). Uw producten worden vervolgens fysiek op voorraad gelegd onder optimale opslagcondities. Zodra een order bij ons binnenkomt gaan wij direct aan de slag met het pick- en packproces. Dit gebeurt veelal vanuit onze speciale ruimte voor value added services.

Wij verpakken uw webshoporders in kwaliteitsdozen en voorzien deze van labels. Indien gewenst, kunnen hier ook brochures of andere informatiedocumenten aan worden toegevoegd. Als de klantorders gereedstaan worden deze aangemeld voor verzending. Daarvoor hebben wij directe interfaces met alle pakketvervoerders zodat uw klanten online inzicht hebben in hun orderstatus.

Wij onderscheiden ons als uw webshopregisseur

Uw webshop aan ons uitbesteden betekent ook dat u altijd inzicht heeft in alle data. Oldenburger|Fritom onderscheidt zich door u e-fulfilment 2.0 te bieden. Dankzij onze business analyse tools heeft u onder meer inzicht in het aantal (openstaande) orders per dag of week. Ditzelfde geldt voor de voorraadstatus en het gemiddelde aantal orderlijnen per order. Daarnaast biedt onze business analyse tool u online inzicht in:

  • Het aankoopgedrag van uw klanten
  • Seizoensinvloeden
  • Marketingeffecten

Kortom, alles wat u moet weten om uw bedrijfsstrategie aan te passen of juist voort te zetten.

JAV 200824 022

Meerdere voorraadlocaties en retour management

Ook als meerdere warehouses deel uit maken van uw logistieke keten vindt de aansturing plaats via ons WMS. Bijvoorbeeld wanneer u voorraad houdt in zowel uw winkel(s) als in uw B2B of B2C webshop. Deze controlefunctie zorgt ervoor wij uw klantorders ook uitleveren op het moment dat er op een van de locaties geen voorraad meer ligt.

Daarnaast is retourafhandeling een onmisbare schakel in het webshopproces. Dit is bij ons op een efficiënte manier ingericht: u kunt de benodigde stappen per product of per klant instellen. Wij bieden u hierbij onze logistieke expertise zodat u hierin tijd en kosten bespaart.

Leg uw e-fulfilment in handen van een webshopregisseur

Marienus van der Laan
Commercieel Manager

Oldenburger|Fritom

Veendam | Emmen | Schiphol-Rijk |Tatabánya (HU) | Bergamo (IT)

Certificeringen Oldenburger|Fritom