Healthcare Logistics

Voor Healthcare Logistics volgens ISO 13485:2016 bent u bij Oldenburger|Fritom aan het juiste adres. ISO 13485 kwaliteitsmanagement voor medische hulpmiddelen is een internationaal erkende norm. Het certificaat toont aan dat wij consistent voldoen aan de wettelijke eisen die gelden in de supply chain van bedrijven en organisaties in de medische industrie.

Voor Healthcare Logistics op maat

In maart 2020, toen de coronacrisis uitbrak, nam de vraag naar uiteenlopende medische hulpmiddelen sterk toe. Ook worden er sindsdien steeds strengere eisen gesteld aan de manier waarop deze producten op de markt worden gebracht. Als internationale en innovatieve logistieke ketenregisseur is Oldenburger|Fritom al jarenlang gespecialiseerd in supply chain management op maat. In 2020 deden zowel bestaande als nieuwe klantrelaties in de medische industrie een beroep op deze expertise. Daarom heeft Oldenburger|Fritom in datzelfde jaar besloten om zich te laten certificeren volgens ISO 13485:2016 voor medische hulpmiddelen.

Traceerbaarheid in de supply chain

Deze certificering toont aan dat de veiligheid van medische hulpmiddelen bij al onze logistieke oplossingen gewaarborgd is. Naast warehousing, value added services en e-fulfilment - B2B en B2C webshop beheer - verzorgen wij ook uw wegtransport, luchtvracht, zeevracht en intermodaal transport. Wij hebben een sterk wereldwijd netwerk waarbij duurzaamheid niet uit het oog wordt verloren. Oldenburger|Fritom beschikt daarbij over een geavanceerde digitale infrastructuur. Dit biedt u traceerbaarheid in uw gehele supply chain. Op elk gewenst moment heeft u inzicht in elk gewenst detail. Naast track en trace is dit eveneens het geval voor onder andere uw:

  • Orderstatus
  • Voorraden (ongeacht op welke locatie)
Oldenburger|Fritom is your Healthcare Logistics partner and ISO 13485 certified.

Innovatieve logistieke dienstverlening

Naast de ISO 13485 certificering voor medische hulpmiddelen, beschikt Oldenburger|Fritom als uw Healthcare Logistics partner ook over diverse andere certificeringen. Stuk voor stuk waarborgen deze normen en standaarden de kwalitatieve innovatie waarmee wij ons onderscheiden. Denk daarbij aan ISO 9001 voor kwaliteitsmanagement, ISO 14001 voor milieumanagement en ISO 45001 voor gezond en veilig werken (G&VW). Daarnaast onderscheiden wij ons eveneens op het gebied van duurzaamheidsmanagement. Zo hebben wij als eerste logistieke dienstverlener in Noord-Nederland niveau 4 van de MVO Prestatieladder behaald.

Uw partner in Healthcare Logistics? Kies Oldenburger|Fritom

Commercial Manager of Oldenburger|Fritom Logistic Solutions.

Marienus van der Laan
Commercial Manager

Oldenburger|Fritom

Veendam | Emmen | Schiphol-Rijk |Tatabánya (HU) | Bergamo (IT)

Certificeringen Oldenburger|Fritom

Internationaal logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom is IATA lid.
De distributiecentra van Oldenburger|Fritom in Veendam zijn gecertificeerd volgens BREEAM Outstanding en BREEAM Excellent.
Oldenburger|Fritom has the AEO-C status for customs simplification and the AEO-S status for security and safety.
Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000 en ISO 45001.
Oldenburger|Fritom is gecertificeerd volgens de MVO Prestatieladder niveau 4.
Oldenburger|Fritom is gecertificeerd volgens het Keurmerk Transport en Logistiek voor wegtransport door heel Europa.
Oldenburger|Fritom in Veendam beschikt over ISO 22000 certificering en het FSSC 22000 certificaat.
Gmpplus Fsa Logo
Logistiek dienstverlener Oldenburger|Fritom in Veendam is gecertificeerd volgens de Lean and Green Star.