02 juli 2025
Vandaag viert onze collega Jan Jacobs zijn 12,5-jarig werkjubileum bij Oldenburger|Fritom. Jan is werkzaam als Supervisor Customer Service binnen onze business unit Transport. De rode draad van Jans carrière bij ons is customer relationship management (CRM).
In de afgelopen twaalf en een half jaar heeft Jan verschillende functies bekleed waarin dagelijks contact met onze klantrelaties centraal staat. Datzelfde geldt voor zijn huidige functie als supervisor van de Customer Service Desk (CSD) van onze business unit Transport. In deze functie legt Jan zich toe op de binnenkomende orders voor wegtransport en zet deze door naar onze planningsafdeling.
Naast de terugkoppeling hiervan richting onze klantrelaties monitort Jan onder andere de gerelateerde KPI’s, de kritieke prestatie-indicatoren. Begin vorig jaar behaalde Jan het Lean Six Sigma Black Belt-certificaat. Dit betekent dat ook Jan zich richt op het initiëren van grote verbeterprojecten waarmee we onze strategische doelstellingen behalen.
Jan, bedankt voor je toegewijde inzet en van harte gefeliciteerd!