![]()
"Samen met mijn collega’s de klus klaren voor onze gewaardeerde klanten."
Bij Oldenburger|Fritom richten we ons op ‘continuous learning’. Onze collega Jordi Stel bijvoorbeeld, begon in 2010 als medewerker Logistic Support, waarbij hij zich toelegde op onze transport gerelateerde dienstverlening. Sinds 2021 is hij werkzaam als Supervisor Warehouse binnen onze business unit Warehousing, VAS & E-Fulfilment.
Jordi: “Hoewel warehousing iets heel anders was dan ik tot dan toe deed, sprak het me meteen aan. In deze functie verbreed en verdiep ik mijn kennis. Niet alleen van warehousing maar ook van andere schakels in de logistieke keten.” Jordi rapporteert aan onze Operations Director en is verantwoordelijk voor de operationele processen in onze warehouses.
“Samen met de shift leaders bespreek ik dagelijks de capaciteitsplanning voor de juiste inzet van onze collega’s. Verder lever ik de warehousing KPI’s aan en denk ik mee over het juiste plan van aanpak bij nieuwe projecten.” Hierbij bewaakt Jordi continu de teamregels van Oldenburger|Fritom op de werkvloer.
Verbeterprojecten
Geen dag is hetzelfde en dat vindt Jordi een mooie uitdaging. “Voor mij maakt dat het werken bij Oldenburger|Fritom zo leuk. Samen met mijn collega’s de klus klaren voor onze gewaardeerde klanten.” In mei 2025 behaalde Jordi het Lean Six Sigma Black Belt-certificaat.
“Doordat alle warehouse medewerkers sinds begin 2025 White Belt gecertificeerd zijn, lossen ze kleine issues zelf op in plaats van deze alleen op te vlaggen. Dit geeft mij als Black Belt meer tijd voor verbeterprojecten.”